اخبار جدید کشتی کج

مصدومیت رندی اورتن

رندی اورتن طی مسابقه قبلی خود مقابل بیگ شو مصدوم شد اما اسیب دیدگی وی جدی نیست و بعد یک هفته استراحت در راو  اینده حاضر خواهد بود.

تقلید از ماسک ری مستریو

طراحان پیراهن تیم ملی مکزیک د رجام جهانی ا زماسک ری مستریو در دیزاینهای خود الهام گرفته اند و این مورد باعث شد تا ری مستریو ضمن یک پیام غافلگیر شدنش از این مورد را اعلام کرد.

د راک همچنان پر طرفدار

تریلر فیلم هرکول که د راک نقش اصلی انرا ایفا کرده در بین تریلرهای موجود در یوتوب رتبه اول را در محبوبیت بین کاربران کسب کرد.

تنوع در مانی این د بنک

امسال اولین باری هست که مانی این دبنک در شرایط خاصی برگزار میشود.قهرمان اول کمپانی غایب و تایتلها بدون صاحب هستند.همچنین یکی شدن کمربندهای اول کمپانی در این شرایط هم موضوع را پیچیده کرده.

مدیران فعلا لدر مچ برای هر دو تایتل اول را به طور رسمی برای مانی این دبنک اعلام کرده اند.

قرار است ۶ نفر درای مسابقه باشند و شایعاتی راجب افزوره شدن نفر هفتم هم وجود دارد.

این درحالی هست که فعلا خود کمژانی هم برنامه مشخصی برای لدر مچ دوم ندارد و احتمال میرود چهره این مسابقه دوم در راو اینده واضحتر شود. 

جدا شدن تایتلها؟؟

طرحهایی راجب انتخاب دو استار که در مانی این د بنک هر کدام یکی از تایلها را کسب کنند وجود دارد.یعنی ما در پایان این پی پر ویو دو قهرمان جدید برای هرکدام از کمربندهای اول خواهیم داشت.فعلا این بحث در حد پیشنهاد هست.

یک درگیری جالب بعد از اسمکدان

در بخش دارک اونت اسمکدانی که دو شب قبل ضبط شد٬وایات برای مبارزه رولینز را به رینگ دعوت کرد رولینز برای مسابقه وارد شد اما به جای مسابقه هر دو به دین امبروز حمله کردند.این جریان تبدیل به یک درگیری شد که رومن رینز و اوسوز و شیمس و هارپر هم واردش شدند.در پایان فیسها در رینگ جشن پیروزی گرفتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393 ا 18:10 نويسنده : سید امیر احمدی ا
.: Copyright © 2013 , All rights reserved iranwwe :.